Monday, November 19, 2007

Soms...

Ben ik te laks met dingen die ik me voorneem.
Onze woonwijk heeft een website met een magazine.
Voor deze maand was het thema : bomen in de wijk.
Ruud zei dat ik best wat fotos mocht insturen.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
En vervolgens stelde ik het steeds uit en toen was het opeens 1 november.
Tussen de inzendingen zitten hele mooie fotos ,maar helaas geen enkele van Ruud.
Mea culpa.
Enfin ...ik publiceer ze dan maar hier ...komen ze toch goed van pas!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik vind ze namelijk heel erg mooi.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
We mogen echt niet klagen over het uitzicht en het groen rondom ons huis.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Fotos van Rudy uit de serie , de straat waarin ik woon.

3 comments:

Bieke said...

Ugh... is dit Amsterdam???????

Anonymous said...

De Bijlmer is helemaal gemetamorfoost. Hypermodern station, zeer ruime flats, groenaanplanting
Alleen het blijft toch een beetje luguber sfeertje.


fleurvh

Anonymous said...

De achterkant is idd veel mooier dan de voorkant An!;-))