Friday, November 09, 2007

Reis 3

Duf ben ik vandaag , maar bloggen zal ik !
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Vanuit de woonkamer een doorkijk naar mijn domein.

Daar staat het kastje dat zo wonderwel bij mijn bed past en dat ik ergens op zolder vond in mijn allereerste woning in Mokum , herkomst dus onbekend.
Het heeft al allerlei functies gehad maar sinds in mijn bed heb is het mijn zogenaamde nachtkastje.
Als je het deurtje opendoet weet je niet wat je ziet , het herbergt namelijk een schat aan boeken , voornamelijk mijn bedlectuur , ik kan namelijk geen oog dicht doen als ik niet tenminste een bladzijde gelezen heb.
Boven op het kastje staat nu een boekenrek dat ook al uitpuilt.
Sjips , ik bedenk me dat ik een oplossing moet zoeken voor het rek met de komende feestdagen want het is het plekkie van de kunstboom en ik heb geen andere goede plek ..


Oke , back to the drawing board ;-)!

1 comment:

Anonymous said...

Owh ja, jij hebt overal een kerstboom staan An;-))
Nou, de boeken dan even de schuur in;-)))