Thursday, November 08, 2007

Reis 2

Als ik naar deze foto kijk
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...dan weet ik weer waarom we toen op dit huis zijn gevallen.

Ik weet nog dat we de flat binnenkwamen de kamers bekeken , o wat vielen die tegen... beiden veel te klein naar onze zin.
De badkamer , dat was oke , veel groter dan we gewend waren net als het toilet.
In de vorige woning hadden we namelijk iets wat de kinderen in de familie het vliegtuig toilet noemden.

Dus liepen we hoofdschuddend naar de woonkamer en op dat moment brak de zon door.
We waren acuut verkocht , zo een ontzettend lichte kamer en ruim genoeg al was het kleiner dan we op dat moment hadden.
Maar het zicht op de plas sloeg werkelijk alles.

De keuken , dat is een paleisje vergeleken met het kleine ding van toen en in gedachten zag ik al mijn keukengadgets op het aanrecht staan , even een plank onder het raam erbij en het was perfect.

De laatste kamer die achter de woonkamer maakte alles goed vooral door de "walk-in-closet"
Al met al leek de flat heel veel op die van onze vrienden maar ietsje kleiner en toch de lichtinval deed ons zwichten.

Niet te geloven he , ik woon hier al weer 14 jaar.

2 comments:

Anonymous said...

Heerlijk hé zo'n lichte woonkamer. Je wordt er vrolijk van

Anonymous said...

toppie gezellie. Ik heb er een keer gezeten in het verleden daar heb ik leuke herinneringen aan.


Fleurvh