Tuesday, November 27, 2007

Jarig

Hoera hoera onze Ruby is jarig!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Zo is haar nieuw jaar begonnen , met haar nichten op de bank , filmpje kijken.
Rudya , Cindy , Ruby & Meghan , samen griezelend.
Dat was tenminste de bedoeling ; hoewel ik meer de indruk kreeg dat het een gezamenljke ergenis was over dames die stom deden terwijl ze wisten dat er een serial killer on the loose was.
Ze werden sfeervol verlicht door de adventster.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Die hangt er weer mooi bij dit jaar.

7 comments:

Anonymous said...

Gefeliciteerd Rudya en mam natuurlijk!

Anonymous said...

Hoe bewaar je die ster, dat de punten zo mooi gaaf blijven?

Anonymous said...

gefeliciteerd met je dochter

fleurvh

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd.

Gr.Jacqueline

Anila said...

@ Molly , Fleur en Jacqueline , het was mijn andere dochter haar verjaardag , de grote "leendochter" , das de jongste dochter van mijn zus , maar bedankt voor de felicitaties ;-)
Sis , de punten van de ster kunnen helemaal uit elkaar , dan schuif ik ze op elkaar en gaan ze in een doosje tot het volgende jaar.

Anonymous said...

Wat een oen ben ik, had ik helemaal niet bedacht, want de sterren die ik hier ken, kunnen helemaal niet uit elkaar, vandaar!

Anila said...

@Prachtsysteem en ik had Vir beloofd er een voor haar te bestellen ...maar helaas kan ik ze on line niet meer vinden en de vriendin die deze voor me gehaald heeft is even ondergedoken ....:-((