Thursday, November 15, 2007

Kieken

Getver , alweer aan het spoken , ik lag al een uur te woelen , tijd voor een blog .
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Soms duurt het even voordat ik weet waarover ik zal schrijven ,nu niet.
Bij het doorbladeren van de fotomappen waren ze me opgevallen.
Plaatjes van dochterlief van zichzelf achter de camera , onderhand is het een hele serie geworden dus leuk om er eens iets mee te doen.
Ongetwijfeld zal ze brullen dat ze niet geschikt zijn voor publicatie , maar ze geven wel een mooi beeld van haar bevlogenheid.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Deze heeft ze op het balcon gemaakt van de weerspiegeling in de glazen afscheiding , heel apart.
Een week of twee geleden heeft ze van mij een serie portretten gemaakt en wat me toen opviel was het enthousiasme en plezier waarmee ze achter de camera staat en dat ze begint te stralen als ze door de lens ziet dat haar idee werkt.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Het kind heeft een passie!

6 comments:

Anonymous said...

Waarom doet ze geen cursus/opleiding in de fotografie?
Mooie dingen maken en op Flickr zetten!

Anonymous said...

respekt

fleurvh

Anila said...
This comment has been removed by the author.
Anila said...

@Molly ze is net begonnen op de fotovakschool en ja Fleur ik ben stiekem trots op haar.

Bieke said...

'stiekem' zeg je? ;-))))

je mag natuurlijk trots zijn op haar :)

Anonymous said...

Leuk voor haar en jou, Je zult vaak het " slachtoffer" worden neem ik aan;-))