Tuesday, November 13, 2007

Reis 6

Ik kan niet slapen dus ga ik maar bloggen ....huis heerlijk rustig , radio op 2 en genieten van de muziek.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Alweer die kast?
Ja inderdaad want er staat van alles in om over te schrijven.
Rechts boven op de kast staat mijn verzameling blauwe vazen en geloof het of niet , ik heb er geen een van zelf gekocht.
De meesten heb ik gekregen als ik verjaar , ook in september jongstleden en ik ben er erg verguld mee.
Op de plank daaronder staan op een paar boeken van Irving na , een deel van mijn kookboeken , ik heb er een fink aantal , het mooiste is dat ik echt niet koken kan van een recept , op de een of andere manier maak ik altijd mijn eigen versie , het is gewoon een afwijking.
Helemaal beneden staat mijn kookenseklopie , die gebruik ik regelmatig , om inspiratie op te doen .
Op de derde plank liggen en staan de videobanden , de meesten zijn nog de Disney banden, kinderfilms en banden van de dochter bij de oppas , dit is de plank van dochterlief .
De plank daaronder bevat mijn cd collectie , ik heb er niet zo heel erg veel maar de muziek die er staat is me dierbaar .....dat witte kastje dat er scheef uithangt hoort bij de aansluiting op het www , we moeten nog steeds zo een nippeltje halen zodat ie weer fatsoenlijk op de plank kan staan.
In het middengedeelte van de kast staat de geluidsinstallatie die ik kreeg van een vriendin van Ruud bij haar kortstondige verhuizing naar de Antillen , nog steeds een heel leuk cadeau.
Daaronder in het midden staat mijn grote boedha , heel tevreden de woonkamer in te kijken , mooi is ie he!
Daarvoor heeft dochterlief alle randapparatuur voor tv vermaak opgestapeld , ook daar moet er nog een extra snoertje gekocht worden om het spul naast elkaar te monteren , u merkt het , dat soort dingen heeft geen prioriteit bij ons , zolang het werkt zijn we al content.

Toch wel grappig om zo naar de kast te loeren...ik heb gelijk wel het een en ander op het boodschappenlijstje genoteerd.

5 comments:

Anonymous said...

Het lijkt wel alsof die Boedha alle lasten van de wereld op z'n hoofd moet dragen!

Anila said...

@Het lijkt alsof ie klem zit ,maar das niet zo , als de stapel ervoor netjes onder de plank verwerkt wordt......

Anonymous said...

Je hebt die Boedha toch wel gekregen hé An?

Anonymous said...

tuurlijk

fleurvh

Anila said...

@ Molly , elke boedha die ik heb was een geschenk!
Deze kreeg ik voor mijn Sara ;-)