Sunday, November 11, 2007

Billen

Borst , billen en buik
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Daar heeft een dikke vrouw meer dan genoeg van.
Sommige mannen worden daar extra door aangetrokken ,gelukkig maar zeg ik als rechtgeaarde dikkerd.
Staat er daarom hier hands off?
Ik heb geen idee , maar ik weet wel dat ik gelijk weg was van dit schilderij toen ik het voor het eerst zag en dat was net zoals u nu , op een foto.
Wat het volgens mij zo aantrekkelijk maakt is het zichtbare plezier dat eraf spat , het enthousiasme en de vrolijkheid.
De billen op dit schilderij zijn fraai in beeld en het voornaamste onderdeel van deze dame en ze laat ze dan ook heel uitdagend zien .
Ze heeft nou eenmaal dikke billen maar ze is er trots op.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat niet heb , maar dat ik het wel bewonder in elke dikke vrouw die dat wel kan.
Ik heb meer met mijn buik , hoe onhandig die soms ook moge zijn .
Deze afbeelding is heel lang mijn handtekening geweest op het www en ik ben nog steeds heel erg verguld dat ik het cadeau kreeg van de schilder.

4 comments:

Anonymous said...

Vrouwen
donker of blond
volle borsten
een dikke kont;-))
Ik ben ook best trots op mijn volle billen An, alhoewel ze wat gaan hangen nu..hahahah
Heb je daar ook de potloodtest voor?;-)))

Anila said...

@ Ik heb beeld!!! hahahaha!

Anonymous said...

Famous painting. Blikvanger en hij staat leuk in je interieur

f.leurvh

Anila said...

@ Fleuralinda ,leuk dat je te lezen , ja he , de dame hangt er echt als blikvanger!