Monday, November 26, 2007

Ster

Vandaag is het de tijd voor de adventster.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ik geef toe , ik ben een dag of wat te laat maar gisteren kwam ik er gewoon niet aan toe ondanks mijn goede voornemens.
Deze foto van dochterlief als miss Liberty is gemaakt in het eerste jaar dat ik de ster had en enorm zat te kl---, puzzelen om de ster in elkaar te krijgen .
Ze pakte toen kandelaar en deed het eerste moeizaam product op haar hoofd en ziehier!
Wat is ze nog een ukkie op dit plaatje.
Maar vandaag is het dan zover , de kersttijd is begonnen.

2 comments:

Anonymous said...

Ik heb er ook 2 jaar aan mee gedaan maar ik ben nu weer een beetje normaal

fleurvh

Anonymous said...

Gezellig, hier is ook de kerst seizoen begonnen. Bij zitten er weer overal lichtjes op het huis.
Onze weblog moeten we nog even up-daten.

Gr. Jacqueline