Friday, February 29, 2008

Schrikkeljaar of schrikkeldag

=Een schrikkeldag kost de verzekeraars ruim 17 miljoen euro extra, maar ze moeten niet klagen, want die ene extra dag eens in de vier jaar is allang ingecalculeerd. Werkende mensen krijgen ook geen cent extra betaald wanneer februari een schrikkeldag kent.=
Photobucket
Dat hoorde ik net op de radio en ik moest er heel erg om lachen , ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die zich daar druk over maken en toch is dat zo.
Voor mij is het een dag als ieder ander en deze keer zelfs mijn laatste vakantiedag.

Ik ga dus op mijn gemak naar de super , tuf wat rond en geniet van het zonnetje dat ze ons nog beloofd hebben voor een weekeinde vol regen.
Schrikkeldag of niet , de tijd is aan mij.

3 comments:

Anonymous said...

Het gaat stormen An, kijk je uit op die scooter;-))

Anonymous said...

En je hebt 8 dagen geen stukje gepubliceerd! Beter doen in maart hoor!

Anonymous said...

Ik hoop dat het voor jou en voor ons hier nog even droog en niet te winderig blijft tot we weer thuis zijn. ;)