Wednesday, February 06, 2008

Zachte winter

Het wordt dit jaar vermoedelijk niets , de winter.
Photobucket
En heel eerlijk gezegd , doet dat mij grote lol.
Ik heb het niet op ijzel , sneeuw en hagel , hoewel hagel zo een ramp over het algemeen niet is als je geen tuinder bent die gebroken kassen eraan overhoudt.
Tuurlijk vind ik de dagen met een stakblauwe hemel winterzon geen wind en een temperatuur tot aan -10 gr ook wel prachtig , maar daarna volgt er over het algemeen regen & gladheid.

Regen vind ik een stuk minder erg , leuk is het niet echt als het koud is , maar het heeft wel wat , heerlijk fris en uitgewaaid kom je dan weer thuis.
Storm hebben we wel heel erg veel gehad tot nu toe , dat is wel opvallend want in de herfst hebben we die nauwelijks gehad.

Ik hoor nu ook al weer de wind om het huis heenjagen , voor vandaag verwacht men weer windstoten & hagel , het zal wel niet.
Gelukkig hoef ik vandaag niet langs lange open stukken , dat scheelt alweer en als het net zo mooi is als gisteren als ik naar huis moet , dan valt het allemaal mee.
Photobucket
Ik geloof dat ik wel erg aangepast ben als ik hier neerschrijf dat de echte winters verdwenen lijken .

1 comment:

Anonymous said...

Het kán nog An;-)))