Tuesday, February 05, 2008

Super tuesday

Volgt u het allemaal ?
Photobucket
Eerlijk gezegd hou ik me er nauwelijks mee bezig maar ik ben me er wel van bewust dat het wel gevolgen heeft voor de rest van de wereld wie er de volgende president in Amerika wordt.
Photobucket
Ik vind het gekibbel , het over en weer zwart maken , de promofilmpjes nogal kinderachtig , ook beneden alle peil maar dat schijnt daar in den lande wel goed te scoren , no bussiness like showbussiness toch ?

Hoe dan ook vandaag zullen we vermoedelijk meer weten welke kant het uit gaat , als je bedenkt dat die nog maar de voorverkiezingen zijn , kan men nog uitkijken naar een geweldige finale en heel veel modder , gedoe en ten lange laatste dan een nieuwe president.
Photobucket
Voor mijn gevoel hebben Hillary en Obama de beste kaarten als ze maar geen stommiteiten uithalen , anders krijgt de Amerikaan in plaats van een flamboyante president , weer zo een suffe stiff neck.

Maar oke , een volk krijgt toch altijd de top dat het verdient , why worrie??

1 comment:

Anonymous said...

An, het houd mij helemaal niet bezig;-))