Thursday, February 07, 2008

Vergrijzing

Ik hoor op de radio achter me net een stel heren erover praten.
Photobucket
Mensen moeten langer aan het werk blijven omdat de gemeenschap zich het niet veroorloven kan om hun talenten te missen ...hahahhahah
Laat me vooral niet lachen.
Ik ben onderhand al jaren op zoek naar een andere baan voor meer dagen per week en ik krijg steeds nul op het rekest vanwege mijn leeftijd.
Photobucket
De praktijk en de theorie sluiten niet op elkaar aan merk je dan , ik ben vol goed moed enthousiast en best bereid om lange dagen te maken maar dat is niet zoals de werkgever mij ziet.
Dat is jammer denk ik dan want uit ervaring weet ik dat er meer ouderen zijn zoals ik.
Gelukkig heb ik dan deze opleiding en stageplaats kunnen veroveren en door het bijleren wordt ons verzekerd zijn de banen binnen bereik omdat veel werkgevers weten dat het een korte maar gedegen opleiding is.

Voor mezelf haal ik nog steeds enorm veel plezier uit het leren zelf , dat neemt niemand me meer af , hoe het allemaal ook verder mag lopen.

1 comment:

Anonymous said...

Ik ga gewoon mijn haren verven An;-))