Saturday, February 09, 2008

Lentekriebels

Nederland lijkt wel gek dit weekeinde.
Photobucket
We krijgen namelijk lente temperaturen want in tegenstelling tot vorig jaar hebben we dit jaar geen sneeuw , hagel of storm , nee we krijgen lenteweer met bijbehorende temperaturen en dat begin februari!!
Om me heen hoor ik de wildste plannen , men gaat erop uit wandelen , actie ondernemen naar buiten , iedereen heeft last van de kriebels.

Tuurlijk laat ik me ook niet thuis houden , stel je voor , niet nu ik een stel wielen onder mijn billen heb , ik denk dat ik vandaag dat rondje om de plas eens ga doen en de camera mee zal nemen.
Eerst ff wat voer inslaan enzo , daarna mag ik dan van mezelf lekker genieten.
Photobucket
Ik heb helaas niet het hele weekeinde aan mezelf , ik ga daarna aan de boeken want maandag heb ik een toets , net als gisteren en dinsdag .
We zijn een maand onderweg een de leiding heeft besloten dat ze de stand van zaken eens wil polsen . Niet dat ik het erg vind , pas op het eind getoetst worden heeft zeker zijn nadelen , maar we werden er wel wat door overvallen.
Ach , ik denk niet dat onze zorgen op hun plek zijn , de groep is actief en betrokken en de lessen zijn heel discussievol , maar sommigen hebben wat lessen gemist en dat is even slikken .
Photobucket
Al met al heb ik genoeg te doen , maar genieten zal ik ....lentekriebels in februari.

2 comments:

Bieke said...

Succes met de toetsen An!

En geniet ook maar van het mooie weer ;-). Ik kijk al uit naar je foto's.

Anonymous said...

Idd Lente
Belachelijk voor begin Febr.;-))
Kleuren schieten de grond weer uit.
In April is het weer subtropisch;-)