Sunday, February 24, 2008

Voorjaarsvakantie

Ik heb voor het eerst van mijn leven voorjaarsvakantie!
Photobucket
Ik associeer dat met schoonmaak ....heel gek natuurlijk , maar aangezien in nog nooit echt naar school ben geweest in NL ken ik dat begrip niet voor mezelf.
Vroeger toen Ruud nog de schoolgaande leeftijd had , was het een vakantie die me overviel , juist omdat het niet in mijn systeem zat en dan was het maar goed dat paps , door zijn baan in het onderwijs , die vakantie op kon vangen.
Photobucket
Volgens mij is toen ook de traditie ontstaan dat paps met haar naar Disneyfilms ging en ik naar alle andere kinderfilms , die liggen mij beter.
De herfstvakantie vergat ik nooit vanwege Cinekid ;-)!
Enfin , moeders heeft vrij ...
Photobucket
Ik mag heerlijk een poging doen om uit te slapen.

2 comments:

Anonymous said...

bij mij ook schoonmaak, maar geen zin natuurlijk

fleurvh

Anonymous said...

Lekker An!!!
Rust lekker uit;-))