Saturday, February 02, 2008

Goed Fout

Het verschil tussen goed en fout is soms een heel dun lijntje.
Photobucket
Ik moest hieraan denken toen ik ergens op het net een reactie las op het Joran /Peter R verhaal.
Peter R zou iemand betaald hebben om Joran af te luisteren en ten lange laatste heeft Joran nu aan die persoon bekend dat hij Natalee inderdaad vermoord heeft.
Dit heet dus uitlokking en is dat nu goed of fout?
Er werd ook gesteld dat beide heren Joran EN Peter R vermoedelijk manupilators zijn , maar dat de een dat voor het "goede " doel doet.

Het hele verhaal houdt nu al jarenlang de gemoederen op vele plaatsen in de wereld bezig en niemand weet nog steeds het fijne ervan.
Feit is dat Peter R zich erin vastgebeten heeft en dat Joran daverende de pest aan hem heeft , met als hoogtepunt het wijnincident.
Het lijkt me behoorlijk frustrerend om zolang al het onderwerp van zoveel speculatie te zijn en zenuwslopend ook , of hij het nou wel of niet gedaan heeft.
Joran is wel de persoon die haar het laatst levend gezien heeft en dat alleen al is genoeg om een mens heel vertwijfeld te maken als hij er verder niets mee te maken heeft , het idee dat je haar daar in haar uppie achter gelaten hebt en dat niemand haar daarna nog gezien heeft....

Joran is verder ook niet erg slim , het gelieg en gedraai maakt dat hij steeds meer de schijn tegen zich krijgt en de rol van zijn ouders , ach ik weet niet hoe ik zou reageren maar zeker weten niet op deze manier .
Alles wat maar kritiek op kan roepen heeft deze familie gedaan.
Hoe dan ook , hun leven staat op zijn kop en is/zal nooit meer zijn zoals het ooit was , onbezorgd wonend op een eiland , mooi weer . mooie baan , kortom een rustig , plezierig leventje.

Ik zou in niemand van al deze personen hun schoenen willen staan , niet van Joran & zijn ouders , niet van de ouders van Natalee en ook niet van Peter R.
De kreet lekker slapen en morgen gezond weer op .....heeft in dit geval een heel vieze nasmaak.
Dat is pas goed fout.



1 comment:

Anonymous said...

Ik heb aan beiden een hekel An;-))