Monday, February 04, 2008

Ergenis

Bleeeegh, ik baal.
Photobucket
Gisteren braaf aan mijn huiswerk gezeten en dat verliep prima , heel vlot zelfs , het was heel veel stof om door te lezen gevolgd door een serie opdrachten.

Wat me niet lukte , hoe ik het ook probeerde , was een vt formulier invullen voor belastingen.
Dit moet aan de hand van een casus en hoewel ik het helemaal snap kan ik het niet omzetten in cijfers!
Stom stom stom , ik heb het naar een uur maar weggelegd en ben iets anders gaan doen , heb daarna nogeens mijn blik eroverheen laten gaan , maar het lukt me niet.
Als ik ergens de pest aan heb , is dat het wel.
Tuurlijk !!! zal ik vandaag zeggen als ik de uitwerking krijg , het zal alleen niet mijn frustraties wegnemen dat het me niet gelukt is.
Photobucket
Enfin , dit was de eerste keer dat het me niet lukte om er een goed eind aan te breien , ik zie wel of ik het straks voor de les opeens voor elkaar krijg.

Wie hou ik eigenlijk voor de gek??
PS:
Hoera hoera hoera , ik had het helemaal niet fout of verkeerd begrepen , ik was gewoon te ongeduldig , dat deel wat ik mistte ,zat gewoon niet bij de opdracht !!

1 comment:

Anonymous said...

hahahahahah An!!!