Sunday, February 10, 2008

Vannacht

Werd ik om drie uur wakker , zomaar , hevig geschrokken met hartkloppingen en heel erg bang.

Ik draaide me om en mijn mobiele telefoon ging.
Het was Ruby die me geheel overstuur vertelde , dat Rehna ,haar zus , plotseling in Su is overleden.
Zomaar , buikpijn en heftig bloeden , mijn zus heeft haar en Matthew in de auto geladen en voordat ze het ziekenhuis bereikten was Rehna er niet meer.
Photobucket
Ik ben vermoedelijk wakker geworden omdat mijn broer me per skype probeerde te bereiken op die tijd.

Ze is maar 26 jaar geworden.

7 comments:

Anonymous said...

Och An, wat afschuwelijk.... zo jong, zo plotseling ....gecondoleerd.:-(

Anonymous said...

HOe kan dat nou???

gecondoleerd

Bieke said...

verschrikkelijk zoiets :-(

gecondoleerd An

Anonymous said...

Gecondoleerd An!
Wat vreselijk, zo jong.
Sterkte
x

Anonymous said...

(Tanta) Anita en Rudya

Dit is zo intens verdrietig en niet te bevatten.
Veel liefs en veel sterkte gewenst.

Carla en Manon

Anonymous said...

Woorden schieten te kort wat moet je hier op zeggen.
Heel veel sterkte ik denk aan jullie

Anila said...

@Lieve allemaal , bedankt voor jullie reacties , ze doen ons heel veel goed!