Saturday, March 01, 2008

Maart

Zo het is maart!
Photobucket
Ergens moet de regisseur gedacht hebben en dat zullen jullie weten.
Buiten gaat het aardig te keer en hoewel het niet koud is , merken we toch wel dat het ff anders is dan het weer waaraan we gewend zijn geraakt.
Photobucket
Het is even slikken en het lente gevoel is weer de kast in gekropen , we doen sjaals , muts en handschoenen aan , het stormt MET regen !
Photobucket
.......en dan zeggen ze plots op de radio dat we de komende week misschien wel natte sneeuw krijgen.

Mag ik nu een schietgebedje doen dat de regisseur de hand over het hart strijkt ??
Ik haaaaaaaaaaaaat sneeuw :-((

5 comments:

Anonymous said...

Je bent een geboren schrijfster. Als je alles wat je hebt geschreven nou eens zou laten bundelen, met foto's en al? Ik zou de eerste zijn om het boek
te kopen!

Anonymous said...

ja

fleurvh

Anonymous said...

Publiceren zou niet eens een gek idee zijn...Ik ben ook een fan!

Anila said...

Dames toch , ik blooooooooooooos ervan ;-)

Anonymous said...

Sneeuw?????????????????
Ja publiceren, maar vind maar eens iemand die dat gaat betalen.
Ik heb wel eens gedacht aan mijn gedichten met links van kunst om te bundelen, maar ja....;-))