Monday, March 03, 2008

Omgevlogen

....heel snel is de koek weer op.

Vandaag begint het gewone ritme weer en ga ik zometeen dus op pad, door de wind die ons nog steeds niet verlaten heeft.
Met de weersvoorspelling dat het nog harder gaat waaien , hagelbuien en heel heel misschien natte sneeuw.

Ahem , ik dacht dat ik die afbesteld had?
Maar met mij houdt die regisseur dus geen rekening ..of wel?
Vanavond zullen we het weten.
Photobucket
Hoe dan ook , ik wens iedereen en niet al te sterke storm en een veilige reis.
Das het minste waar we op kunnen hopen!
Photobucket
NB
Hoera , hoera ...eenmaal een fikse hagelbui gezien , steeds minder wind en niks nakkes nada aan sneeuw!
He really loves me ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Anila,

Ben jij de Anila die ook actief was op het krullenforum? Kun jij me even mailen? Wil je graag wat vragen. krullig@yahoo.com

Groetjes
Krullenkop