Wednesday, March 05, 2008

Niet zo lekker

Nu weet ik waarom ik zo een spierpijn had!

Ik heb gewoon een griepje te pakken...
Gisteren onder de lessen kreeg ik het ijzig koud , zat te rillen , kippenvel op de armen terwijl het zonnetje naar binnen scheen ....foute boel dus.
Voeg daarbij de keelpijn , hoofdpijn , spierpijn en bingo!

Ach , de beker was me nog steeds voorbij gegaan dit jaar dus het zal wel tijd geweest zijn om mijn weerstand op te bouwen.
Gelukkig moet ik vandaag werken , dat is gunstiger omdat ik me dan niet hoef te concentreren op dingen die ik niet ken , ik mag op de automatische piloot .
Photobucket
Veel heb ik niet te vertellen ik voel me niet erg fit ...en ik ben er een paar dagen tussenuit!

5 comments:

Anonymous said...

Niet zo lekker en toen gewoon ziek - beterschap An!

Anonymous said...

beterschap anne

fleurvh

Anonymous said...

nogmaals beterschap

fleurvh

Anonymous said...

Beterschap An!

Anonymous said...

Hoi An, hoop dat je aan het opknappen bent.