Tuesday, March 04, 2008

Moeeeee

Jeemig wat was ik gisterenavond moe!
Photobucket
Het viel niet mee om na de korte vakantie weer zo een ingespannen dag in de klas door te brengen en de docent zette er de sokken in .
Ik moet zeggen dat ik op het eind van de dag allemaal rode warme hoofden om me heen zag en het duizelde vrijwel iedereen maar .....bijna iedereen snapte het en de belastingformulieren waren goed ingevuld.
Photobucket
Dat geeft enorm veel voldoening , dat is zeker maar ik merkte het al toen ik naar de trap liep , mijn lijf zei stop.
Thuis dus lekker gegeten , even tv gekeken , op de bank gehangen maar voor half negen zat ik in mijn kamer alle schoolmappen te ordenen ; om 21u lag ik al in bed.
Volgens mij sliep ik voor 22u , helaas dat nekte me weer.
Photobucket
Rond 2.30 u werd ik wakker en daarna heeft echt een uur geduurd voordat ik weer sliep...maar gelukkig heb ik daarna doorgeslapen tot de wekker.
Vandaag is het gelukkig niet zo een inspannende dag .

Buiten is het al licht , lente in aantocht.

No comments: