Sunday, July 13, 2008

Zomerfestival Kwakoe

Ja officieel het dat festival nu zo ..
Photobucket
Het moest allemaal anders en dat heeft een hoop gemor & ruzie tot aan een rechtzaak opgeleverd, maar desondanks het festival is weer begonnen.
Ruud en ik zijn er gisteren even heen geweest.
Ik wilde er graag heen omdat ik het nu weer kan, maar ik ben geen fan van de drukte.
Het was door het wisselvallige weer totaal niet druk, maar misschien waren we ook doodgewoon te vroeg.
Volgens Ruud was er weinig sfeer, ik vond het met name rommelig maar daar kan de organistatie dit jaar niet al te veel aan doen, want rondom is het een grote bouwput omdat het park heringedeeld wordt.
Photobucket
Een dure maar heerlijke fruitcocktail zonder alcohol hebben we genomen en wat koekjes gekocht.
Daarna nog een ijsje op de Poort in het zonnetje.

Zomerfestival, ik heb het weer gezien, geloof ik!

2 comments:

Anonymous said...

Het was dus niet zo gezellig An, dit jaar?

Anila said...

@Molly, ik hou er eigenlijk helemaalniet van, te druk, te luid, alles net te!
Maar je kan er wel heerlijk eten ;-)