Friday, July 25, 2008

Weinig nieuws

Ik weet het, ik ben heel erg stil, ik krijg ook op mijn kop hiervoor ;-))
Photobucket
De reden is drukte, ik werk extra in de toko om vakantiedagen op te sparen, ben aan het leren en heb veel aanloop omdat het vakantietijd is.

Met Ruby ben ik al tweemaal een lange tocht gaan scoot/fietsen, dom genoeg geen fototoestel meegenomen, dus moet men maar geloven dat het ontzettend leuk was.
Wie weet lukt het me dit weekeinde wel wat vast te leggen en neer te zetten.

Tot aan de volgende posting wens ik iedereen heel warme dagen toe ...
Het is zomer!!

5 comments:

Bieke said...

Ja An, ik was al lichtelijk ongerust aan het worden, maar je bent er gelukkig weer :-)

Druk in de vakantie, het zou niet mogen zijn hé...

Anonymous said...

Fijn dat je toch weer even achter het toetsenbord bent gekropen. Ik lees je blog zo ontzettend graag!

Faap

Anonymous said...

Van wie krijg jij op je kop?:-))

Anila said...

@ Dames, ik ben er gewoon hoor!
Enne, mijn lezers worden onrustig als ik me niet laat zien, ze missen hun portie leesvoer!
Groter compliment kan ik niet krijgen toch??

Anonymous said...

Idd An, een groots compliment!
Jemig ik ben mij doodgeschrokken van het bericht van Leda.
Wat erg voor hen allemaal zeg...