Thursday, July 10, 2008

Jammer

Maar het weer doet niet mee aan mijn vakantiegevoel.
Photobucket
Ik ga steeds beter assimileren en net zo hard fulmineren over het weer als de gemiddelde Nederlander, o foei!
Het is wel bar & boos, hoewel het niet echt koud is, zal je toch maar met je tentje op een camping somewhere in de lande staan ...moet er niet aan denken.
Photobucket
Leuker is het, dat ik vandaag en morgen uit eten ga met mijn collegas van beide werkplekken en komisch is dat ze beiden willen wokken.
Ik moet er dus aan geloven.
Zo dol als ik op de Aziatische keuken ben, heb ik dat nog nooit gedaan.
Het heeft ook te maken met het feit dat ik uit eten meestal zonde van mijn geld vind, omdat ik heel vaak het gevoel heb dat het ergens thuis met het zelfde gezelschap veel smakelijker en gezelliger was geweest.
Photobucket
Ik zet me er overheen en ik ga sizzelen vandaag EN morgen.
Wie weet vind ik het geweldig!

Fotos volgen nog, de bucket is in onderhoud ;-), nu staan ze er wel.

1 comment:

Bieke said...

Geniet er maar van!
Uit eten gaan is ook een beetje vakantie houden ;-)

(zei ik gisteren nog aan mijn oudste zoon met wie ik toen uit eten was - en ja, die beefsteak-friet had ik thuis zelf voor misschien nog geen kwart van de prijs kunnen maken)