Tuesday, July 01, 2008

Luieren

Dat ben ik van plan, zolang het me lukt!
Photobucket
Het allerliefste doe ik dat in een hangmat, er is niet fijner dan soezelen in zo een hangbed, even bewegen en je wordt zo heerlijk in slaap gesust.
Photobucket
Of in de zon met een drankje in de hand, das pas genieten.
Photobucket
Soms tussen 2 bomen, boven het gras tussen de bloemen...
Photobucket
Maar zo languit op het balkon lukt het anders ook!
Photobucket
Dit is een typische Zuidamerikaanse Indiaanse hangmat, die heb ik ook in mijn collectie, maar helaas , geen plek op het balcon voor dit genot.
Ik droom er alleen maar van.
Maar luieren ....dat doe ik !

2 comments:

Bieke said...

goh, ik vraag me af hoe dat zou voelen ;-)

ff buiten gekeken... ik heb echter niks om het tussen te hangen

fijne vakantie An!

Anonymous said...

Ik ken Bieke niet, maar.........je vragen zijn wel misleidend........
er is altijd "iets om tussen te hangen" Hoe het zou voelen: als je het nooit doet, dan zul je het ook niet weten. Hey hey, natuurlijk bedoel ik die hangmat he!! CY