Tuesday, July 01, 2008

Een wandeling in het park

Daar begon ik de eerst vakantiedag mee.
Photobucket
Ik had wel prima gezelschap, Ruud, Ruby, Meghan en Virgil.
Het voordeel van de scoot is dat ik weer mee kan op dit soort uitstapjes.
Photobucket
Er was genoeg te bespreken...
Photobucket
Maar we begonnen bij het steigertje
Photobucket
met een ijsje, lekker met dit warme weer.
Daarna zijn we nog een stuk langs de plas gelopen, maar daar heb ik geen foto`s meer van.
Een pracht begin van mijn vakantie.

3 comments:

Anonymous said...

Dat ziet er heerlijk uit An. Zal zeker genieten zijn nu met je scoot!

Anonymous said...

Zeg aan Rudya dat zij een schoonheid is geworden!

Faap

Anonymous said...

Wat lijkt Ruudje toch op Faab!!
Maar......hadden ze hun uniform aan? Zwart/wit/blauw, did I miss something???????????