Saturday, July 12, 2008

Lekker !

Ik heb weer heerlijk gegeten.
Photobucket
Het voordeel van deze formule is dat er genoeg is om uit te kiezen, de variatie groot is, veel keus aan groeten dus ook de veggies onder ons hadden meer dan genoeg keus.
Photobucket
Het was enorm gezellig en ook nu weer was er genoeg te lachen, echt, ik heb zelfs tranen van plezier gezien.
Uit eten met een groep blijft iets magisch, op de een of andere manier steekt iedereen elkaar aan en de verhalen vliegen de tafel over.
Photobucket
Ik moest wel lachen toen het personeel van het restaurant mij bij het afscheid vroeg of ik morgen weer langs kwam, maar ik kon ze verzekeren dat ik voor even genoeg Oosterse maaltijden gehad heb.
En toch ...het was zeer smakelijk!

4 comments:

Anonymous said...

Zo te lezen ben je om.
Wie had dat kunnen denken.

Zie je nou wel dat het leuk is.;-)

Anonymous said...

hoe kan je nou niet van wokken houden?

Jeetje An, verbaas je me toch even. :D

Anila said...

@ Ja dames, it is a fact!
Eve het is niet het wokken waar ik geen zin in had, het is meer dat ik vaak het eten zelf vind tegen vallen als je buiten de deur eet.
Ik ben dol op de Aziatische keuken, maar zelfs dat viel me vaak tegen.
In dit concept heb je zelf de greep erop, want de sauzen zijn standaard en je husselt erbij waar je dol op bent ....dat hielp enorm!

Anonymous said...

Het ziet er gezellig en smakelijk uit!