Saturday, July 26, 2008

Zaterdag

Ben vandaag niet al te veel van plan ..
Photobucket
Shoppen ja, de maandelijkse buit binnenhalen en bedenken wat er extra bij moet voor de verjaardag van mijn spruit de volgende week.
Zelf weet ze ook nog niet wat ze eten wil , dus ik haal maar wat dingen waar ik alle kanten mee op kan.

Negentien wordt ze alweer, waar ging de tijd.
Steeds meer haar eigen persoon, eigen ideeen, eigen alles.
Maar voorlopig nog onder moeders vleugels, hoe lang nog?

Buiten is een lome dag begonnen, vogeltjes fluiten en kwinkeleren, zonnetje schijnt al, af en toe hoor ik ergens een hond blaffen.
Heerlijk zo een traag begin......

2 comments:

Anonymous said...

Heel lang nog denk ik, het is niet te betalen een kamer of huis voor de jongeren.

fvh

Anila said...

@ Dat denk ik ook wel en dochterlief vindt het nog wel gezellig thuis ;-)