Sunday, August 24, 2008

Zondag

Maar nog geen zonnige dag, wie weet komt dat nog.

Gisteren was ik zoooooooooo ontzettend moe dat ik het niet uit mijn systeem kreeg, was vroeg wakker maar daarna ............was ik pas tegen een uur of 15.00 een beetje mens.
Maar ik had wel de fut om uitgebreid te koken, daar was ik al een poos veel te moe voor ;-)
Photobucket
Vandaag ben ik, fitter, hoewel mijn bed weer lonkt.
Dus, eraan toegeven en nog een paar uur pakken en dan opgemonterd aan de studie.
Morgenochtend moet ik er echt aan geloven, de eerste examendag.
Gelukkig maar, onderhand zat ik er echt tegen aan te hikken en te balen van alle last minute instructies.

Nooit gedacht dat ik ooit eens naar een examen uit zou kijken.

6 comments:

Bieke said...

Hé An, heel veel succes met je examens!

Anonymous said...

Ja, het leukste van een feest is het plannen, maar het leukste van een examen is, wanneer het voorbij is! Je maakt er zeker iets goeds van! Groetjes!!

Jacqueline said...

Succes met je examens!

Anonymous said...

Hoe is het gegaan vandaag?

Anila said...

@Dames , wat lief al die belangstelling..
Het is goed gegaan hoewel ik op het eind een fout had die ik echt niet vinden kon...dus heb laten zitten.
Het was een heel pittige opdracht, maar ik heb die met enorm veel plezier gemaakt , echt waar!!!
Vandaag mag ik presenteren ....dont hold your breath, verslag volgt ;-)

Anonymous said...

Je was ff druk druk druk, maar het voldaan gevoel daarna is hmmmmmmmm. feeling great & good. U made us proud!! alle 50+ zijn trots op jou en een heleboel daaronder. TOPPIE!! Love u, nicht C