Tuesday, August 05, 2008

Niet fit

Och heden, ik ben moe en krijg het, geloof ik, niet uit mijn systeem!
Photobucket
Sinds het feestje ben ik ontregeld en wat ik ook doe, slapen, vroeg naar bed, wakker blijven, het helpt allemaal niet echt.
Misschien is het gewoon wel het idee dat dit mijn laatste vakantieweek is en dat ik maandag weer in het normale ritme van 5 dagen werken stap.
Hoe dan ook, ik heb deze week ook nog een heleboel te doen.
Lukken zal het zeker wel, maar mijn blog zal niet dagelijks iets nieuws bevatten...
Gaaaaaaaaaaaaaaaap, gaaaaaaaaaaaaap, ik ga zometeen naar bed!

3 comments:

Anonymous said...

Hoe is het vandaag met je?

Anonymous said...

Probeer er nog van alles uit te halen, want vrije dagen zijn ZO om!

Anila said...

@Ik heb gewoon gewerkt en ben daarna op visite geweest en om 20.30 was ik thuis.
Ben van plan vandaag maar eens wat later naar bed te gaan en te kijken wat dat geeft...
Morgen staat de hulp er om 9.00u en kan ik lekker aantutten terwijl ze bezig is.
Luxe he!