Monday, August 11, 2008

Dag vakantie

Vandaag is het zover, het is over, lessen beginnen weer en het ritme veranderd...
Photobucket
Niet dat ik zes weken lummelen achter de rug heb, maar ik heb wel genoten van meer vrije tijd om ander dingen te doen, visite te ontvangen, op pad te gaan, kortom meer de baas te zijn van mijn agenda.

Das nu weer over en uit, de verplichtingen roepen en het is even wennen, vooral stil zitten en luisteren zal me niet meevallen vandaag.

Maar ...soit zo is het nu eenmaal en gelukkig is er geen stralende zon....die komt later op de dag zeggen ze, dan heb ik me vermoedelijk al met mijn lot verzoent.

Prettige werkdag allemaal!

7 comments:

Anonymous said...

kop op, je hebt het ritme zo weer te pakken! Nu heb je tenminste weer wat om naar uit te kijken

Fijne werkdag!

Faap

Anonymous said...

Wil je misschien een beetje met me ruilen? Het is pas augustus en nu al bloedheet, we weten ons tussen 12 en 5 uur overdag geen raad!! Heel stil zitten en zo min mogelijk bewegen dicht bij de ventilator die op de hoogste stand draait. Gelukkig zijn daar de Olympische Spelen op de TV. Hoop dat mijn watertank gauw vult, kan ik een badje voor Matthew vullen!

Anonymous said...

Weet je wat hier het voordeel is van werken? Op kantoor is er airconditioning! Arme Matthew, die moet het in de creche zonder doen...Maar misschien regent het vanmiddag wel!

Anonymous said...

Weet je wat hier het voordeel is van werken? Op kantoor is er airconditioning! Arme Matthew, die moet het in de creche zonder doen...Maar misschien regent het vanmiddag wel!

Anonymous said...

Ben toch benieuwd hoe het werken je weer bevalt

Anonymous said...

Hoe was je eerste dag?
Ik had ook mijn eerste werkdag weer.
Maar ik zou ook wel wat meer zon erbij gehad willen hebben, 25 à 30 graden, dat is ideaal.
Meer hoeft niet hoor. :)
Dat gaat er deze week niet van komen geloof ik.

Anila said...

@Dames het was zeer pittig en in rap tempo werd er een stroom aan belangrijke stof er doorheen gejaagd!
Nee zus, gelukkig niet bij zeer hoge temperaturen, maar geloof me dat we best hebben zitte zweten en dat iedereen tegen 4 u bekaf was!
Sterkte met de temperaturen en dan te bedenken dat het nog niet eens september is ..ffffffffff
Carina....valt niet mee he, ritme na de vakantie!