Sunday, August 03, 2008

Feestje

Het was een zeer geslaagd feestje met familie uit alle delen van Nederland ;-)
Photobucket
Ruby en ik zijn behoorlijk bezig geweest in de keuken en dat heeft gretig aftrek gevonden.
Ik had me voorgenomen om nou eens eindelijk een bami zo traditioneel Javaans mogelijk van smaak te maken, natuurlijk op mijn manier en het is me echt, heel goed gelukt, al zeg ik het zelf, dus voortaan hebben Ruby en ik er een gerecht bij voor ons repertoire.

Op verzoek van Ruud had Ruby zich op de taart en saoto soep gestort en ze heeft zichzelf weer overtroffen, vooral de taart was zoals iemand zei, net als zo hoog als de taart van Mathilda .
Photobucket
Maar goed eerst moest de taart versierd
Ruud gaat uitgebreid zitten voor de versiering, eerst worden de smarties op kleur uitgezocht...in elk bakje zit een ander kleurtje. Hamilton kreeg gelijk zijn eerste les " taartdecoratie".
Photobucket
..helemaal volgens Ruuds ontwerp
Photobucket

Photobucket
Ruud en the girls doen de taart eer aan.

De eerste gast was pap en daarna volgden Debbie, Harald met Noah en Mica.
Ruud wist van niets en was dus zeer aangenaam verrast met deze nicht met gezin uit het Amerfoortse.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik herken heel veel in vastberadenheid van de dames Noah en Ruud, maar Mica stal zeker weten de show bij de dames, dat wordt een hartenbreker, Deb.

De tantes Judith en Cynthia ontbraken ook niet
Photobucket
Hier een vreetzaam onderonsje
Photobucket

Later op de avond kwam ook Cindy langs en die nam neef Ernesto mee....
Photobucket
Photobucket
Nu weten we echt weer waarom Rayman altijd naar je vader en je moeder vraagt ;-))
Niet te geloven maar echt, Cin heeft een talent de verre nichten en neven te vinden.
Photobucket
Dit kiekje kon ik niet laten ....de oessies van Judith, Ernesto en Cindy, talk about colorfull footwear.

Al met al was het een zeer geslaagd feestje en staan er natuurlijk niet alle gasten op, maar dat zie je pas achteraf.
Ruby schittert ook door afwezigheid, omdat ze zelf een serie van de plaatjes geschoten heeft en de enige die ik van haar maakte, is niet geschikt voor publicatie.
Toch nog een op de valreep....
Photobucket
Ik ben behoorlijk brak maar geloof me, het was beregezellig.

3 comments:

Anonymous said...

Wat een pracht van een taart!

Anonymous said...

Commentaar van iedereen: het was gezellig en het eten smaakte prima!
Da's op de foto's ook goed te zien. Thanx voor de pics van Ruby.

Anila said...

@ Sis , ze staat er leuk op he!