Tuesday, August 26, 2008

Volbracht!( deel 2 )

Na heleboel geneuzel en met de hulp van het kind die de powerpointpresentatie gemaakt heeft omdat ik het te druk had....
Photobucket
De presentatie is gedaan, helaas waren we wegens ziekte met een vrouw minder, ik ben ingesprongen en heb ook dat hoofdstuk gedaan.....het is volbracht!!
Heel veel ergenis later, die nu allemaal storm in een glas water en extra stress heeft opgeleverd, is dat onderdeel van het examen afgesloten....heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Morgen mag ik een dag " gewoon " werken in de toko, donderdag Methodische Vaardigheden afleggen, gevolgd door een studiedag vrijdag.
Hier zie ik niet tegenop ....dat scheelt enorm.

He he , ik mag weer even onderuit ;-))!

2 comments:

Anonymous said...

Lekker Anila!

Anonymous said...

Top!
Faap