Sunday, August 17, 2008

Volbracht

Het is net 21.00 geweest.
Het kreng is af, dat wil zeggen.....
Zover als het nu kan.
Photobucket
Morgen met de meiden overleggen hoe het nu verder moet, het werkstuk is af op 1 bijdrage, dus een hoofdstuk na.
Voor de presentatie heb ik een fotovolgorde nodig, daarna kan ik de fotos in een powerpointpresentatie doen en wordt het een kwestie van klik de volgende foto bij het presenteren.
Photobucket
Gelukkig hoef ik dit nooit meer op deze manier te doen.
Toch???!!

6 comments:

Bieke said...

so you did it!

proficiat An ;-)

nu nog de laatste dingetjes en franjes enzo...

wie gaat het woord voeren op de presentatie?

Anila said...

@Biek...Iedereen moet zijn eigen onderdeel presenteren, maar als samensteller moet ik het aan elkaar praten.
Daar zie ik niet tegenop, wel tegen de race tegen de klok want niemand heeft iets geoefend, dat moet allemaal vanmiddag nog..

Anonymous said...

Succes!

Faap

Anila said...

@Faap....behalve dat de dames besloten hebben de presentatie uit te stellen, en toen kwam mijn Zuidamerikaans temprament naar boven en heb ik iedereen gestuurd naar daar waar de zon niet opgaat:-(
Hoe dan ook, ze bekijken het, ik lever morgen in wat ik gemaakt heb en das voor mij ...einde verhaal!

Anonymous said...

klinkt allemaal reuze interessant

fleurvh

Anonymous said...

Ben benieuwd naar 't einde van deze soap!! Jou kennende maak je er toch wel wat goeds van en zeg aan 't eind: "oen ma pima!" Zij verstaan het toch niet en 't lucht jou wel op. Groetjes.