Monday, August 29, 2005

Feest!

Het lang verwachtte feest van mijn vriendin waar ik mee bezig was is voorbij.

Het is gevierd en gedaan en het was een feest dat stond als een huis.
Zelfs het weer deed mee , het was zeer behaaglijk warm , stralende blauwe hemel, vrolijke mensen en gezelligheid alom.
Image hosted by Photobucket.com
Behalve het thema....een Eindvandezomer feest ,hadden de dochters van mijn vriendin verzonnen om de familiestamboom op papier te zetten , een gouden kans omdat er zoveel familie langs kwam ,om iedereen zelf zijn plek in te laten vullen.
Het gehele feest door stonden er mensen aan de tafel om gegevens bij te schrijven , over te schrijven en zelfs fotos van te maken....
Anderen hadden allerlei familiefotos meegenomen en omdat een kopieerapparaat bij de hand was werden er aardig wat copietjes gedraaid.

Wat heb ik mijn digidingetje gemist , mijn oog langs de kant en handy friend...
Dit keer ben ik dus voor plaatjes op het net aangewezen....en dat is vreemd , meestal is het een combinatie.
Image hosted by Photobucket.com
Feest , het was een heel mooi voorbeeld van een zeer geslaagde familie reunie met allerlei vrienden die ook al heel lang tot de vriendenkring behoren.
Een happening van oude verhalen , nieuwe roddels ;-) , het bewonderen van de volgende generaties en het uitwisselen van nieuwtjes.
Image hosted by Photobucket.com
Ze mogen met trots terugkijken op een zeer geslaagde dag!
(wij hebben gisteravond laat de nabespreking al gedaan)

6 comments:

Anonymous said...

Wauw.
Jaloers-makend.
En lekker weer gehad, jullie !!!
Feesten ter verhoging van de band, de gezelligheid...het staat ook bij mij nr.1
Al is het van mijn laatste centen!

Bieke said...

die speciale taart... is die gisteren dan pas opgegeten?

Anonymous said...

Het is altijd tijd voor een goed feest. :D

Anila said...

Ja , die taart is toen pas gegeten....maar het voordeel is , door alle drank blijft ie wel zeker een jaar goed!

Anonymous said...

en vandaag feest voor jou!
gefeliciteerd!!!!
XX

Anila said...

O wat leuk Renee ...nog bedankt!