Monday, August 15, 2005

Rust ..in mijn eentje

Het is nu dan al een dag of drie dat de oogappel verdween en behoudens de dagelijkse smsjes over het mooie weer en de stand der verbranding hoor ik niet veel en dat is goed.
Image hosted by Photobucket.com

Voor mezelf is dit een oase aan rust , ik hoef echt niets , ik mag alles en vooral koken wat ik zelf lust....en dat is grappig ...ik heb totaal geen zin in koken en tot nu toe heb ik elke avond brood met gezonde groene sla en dergelijke gegeten en ik vul mijn dagen met heel veel lezen , uitgebreid douchen , achter de pc hangen en de televisiegids spellen om te ontdekken dat ik voor het ding heeeerlijk heb geslapen.

Het is wel erg gezapig en ik kom tot niets.....
Maar er weegt geen bezoek van deze of gene en geen acties buitenshuis tegenop.
Het enige wat in mijn wensenboek staat is wat warmer weer en naar het schijnt wordt ik deze week op mijn wenken bediend.
Image hosted by Photobucket.com
De enige die er last van heeft is de kat.
Die loopt maar nerveus rondjes om me heen en probeert aldoor op schoot te kruipen en daar heb ik zelfs geen zin in...
Jammer dan!

3 comments:

Anonymous said...

O heerlijk, wat een weelde..een oceaan van rust.
Genieten hoor.

Bieke said...

Oh Anila... ;-)

De kunst is om dat 'niks moeten' en dat 'nietsdoen' van jezelf te mogen... Jij beheerst die kunst al zo te lezen... ik ben nog lerende maar maak vorderingen... (er zijn er zeker die dit heel verwerpelijk vinden!)

Anonymous said...

Wat heerlijk An, een zee van rust en geen geluid. Geniet van je balconia, de zon komt eraan !