Friday, August 12, 2005

Vakantie

Hoeeraaaaaaaaaaa het kind is vandaag eindelijk vertrokken ...

Al anderhalve week zijn kind en een vriendin op zoek naar een Last Minute reisje, voor 3 personen , 2 oudere pubers en 1 kleintje van 5 jaar.
Voor mijn dochter is het haar verjaardagskado van de ouders van de vriendin , best wel een groot kado ,maar zo werkt het nu eenmaal...
Image hosted by Photobucket.com

De meiden zijn druk op zoek gegaan naar een zand, zon en zee vakantie , want de kleine heeft exzeem en de zee is daar probaat voor .
Het betekent wel dat ze geen standaard Uit-je-dak-gaan-het-is-hier-gezellig vakantie kunnen vieren ,want savonds hebben ze ook de verantwoording voor de lieftallige blonde.
Het is voor anderen bijna niet voor te stellen dat we er als ouders vertrouwen in hebben want de meiden trekken al vanaf de geboorte veel met de kleine op en zorgen heel goed voor haar en de kleine vind het heel gezellig met de grote dames op stap te gaan.
Image hosted by Photobucket.com
Na heel wat gezoek , gepuzzel en gepieker hebben ze voor het begin van de week een reisje naar Lanzarote gereserveerd om op het laatste moment afgebelt te worden omdat er geen bed voor nummer small bijgeplaatst kon worden.
Chagerijn allom , niet te genieten waren ze , hadden ze eindelijk wat en ging het niet door.

Gisteren hebben ze dan eindelijk beet ..een hotel met alles erop en eraan en bed erbij geen bezwaar.
Vanmorgen om 10 u gingen ze de deur uit naar Eindhoven ....ze vliegen vanmiddag om 14.30....naar Turkye.
Ik ben dolblij dat ze eindelijk weg zijn want ik werd gek van het gedoe en het geraas en het sjagge gedrag...

Image hosted by Photobucket.com
En buiten ...piest het alsof we midden in de herfst zitten!

5 comments:

Bieke said...

nu kan jij van de rust genieten? of toch niet?

ik denk ook aan een last-minute... of toch die tour d'Hollande ;-)..

maar 't zal wel bij denken blijven!

Anonymous said...

Arlinda: eind goed, al goed! En jij ook vakantie!!!

Anila said...

O wat was ik eraan toe....ze was zo ongedurig en tegendraads....
Maar ze ging wel helemaal blij op vakantie en in het laatste uurtje in NL hebben we steeds even gebelt over en weer.....;-)!

Anonymous said...

Zo, wát een verantwoordelijkheid, zo'n kleintje van vijf...ik weet niet of ik dát had gedurfd met mijn kids, ze meegeven...

Maar wél lekker dat ze even weg is...ook leuk dat ze dat doet met zo'n kleuter op stap.

Anonymous said...

Wat ontzettend lief zeg,die meiden die zo'n kleintje meenemen.
Vind ik echt bijzonder.