Saturday, August 06, 2005

Hebbedingen....

Soms heel soms overvalt me een niet te beteugelen drang naar iets moois en ik moet en zal het hebben.
Dat overkwam me laatst toen ik op een site voor Krulharigen een website vond met heel erg mooie chopsticks voor je haar.
OOOOOO ik was op slag verliefd maar goedkoop waren ze niet , wel heeeeeeel erg mooi....
Image hosted by Photobucket.com

In eerste instantie kon ik me nog beheersen totdat ik een meevaller had en jaaaaaa toen was mijn beslissing snel gemaakt.
Ik heb vlot de spelden besteld en maar liefst 2 paar , een stel simpele metalen met blauwe stenen en de droomchopsticks met de maanblauwe stenen en het zilverwerk...o , ik had al helemaal voorpret en ik zag mezelf al paraderen met de dingen in mijn haar.
Image hosted by Photobucket.com
Het liep natuurlijk anders...de dingen moesten in Belgie besteld worden en dan kunje betalen per creditcard (heb ik niet want mijn armen eindigen bij mijn polsen) of per internationale overschrijvingskaart....die moet je dus bij je bank bestellen.
Oke , de kaarten besteld , zou ongeveer een week duren en dan ..kon ik betalen.

Image hosted by Photobucket.com

Mispoes, er moesten allerlei IBAN codes op van mijzelf en de begunstigde en daarna kon het allemaal eens naar de bank .....maar na 2weken kreeg ik het terug , de codes klopten niet.
De eigenaresse van de webwinkel en ik hadden al een aardig mailwisseling en we gingen weer alles na ...het klopte toch echt...
Nogmaals opgestuurd.....en weer retour.

En toen werd ik eindelijk wakker ...ik heb mijn virtuele vriendin in Belgie gevraagd het geld over te maken en heb haar per post het geld toegestuurd.....
Believe it or not ..ik had de spelden binnen 4 dagen in huis.....
Netwerken , connecties , vitamine R(elatie) hoe je het ook noemen wil ....en mens kan niet meer zonder...
Image hosted by Photobucket.com

Bedankt , lieve L voor je bemiddeling...
Vind jij ze ook niet prachtig???

7 comments:

Anonymous said...

hee anila ik heb ook zo'n aggenebis zeiltje in het blauw

Anila said...

Heeeee zeg , ik ben helemaal verslingerd aan mijn zeil!
Het is uit de collectie gehaald omdat niemand het naar zeggen van de fabrikant het wilde hebben ,maar de mijne ligt al 11 jaar en ziet er nog prima uit!

Anonymous said...

Nou ook toevallig bij mij ook al 11 jaar het was echt uit die tijd bij mij is het wel verrot door zeer zwaar gebruik van de honden(nu nog 1 hond)

Anonymous said...

Wat een práchtige haarchops...zijn die écht alleen voor krulharigen? (ik wil oookkk)

Anonymous said...

Práchtig!!

Anila said...

Ik vrees dat ze niet blijven zitten als je haar niet lang genoeg is...daar heeft het meer mee te maken.....;-)!

Anonymous said...

Kan je er ook mee eten??
Ze zijn wel mooi ja!