Tuesday, August 02, 2005

Verjaardag

Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaa!

Het kind is jarig geweest , 16 jaren onderhand....
Image hosted by Photobucket.com
Maar wat een verjaardag....
Ik denk dat het me nog lang heugen zal want ze had me toch een verjaardagsblues...
Iedereen is weg of werkt en nu komt er niemand op mijn dag langs en de vriendin die er wel is doet er zo onverschillig over en ik moet achter iedereen aan bellen.....
Een gedeelte van de klachten herken ik best wel , zelf was ik als kind ook altijd in de zomervakantie jarig en schoot mijn verjaardag op de een of andere manier er vaak bij in en dat vind je echt niet leuk.

Toen ze jonger was , gaf het geen probleem , we hebben een grote familie , ze mocht de hele klas uitnodigen en we hadden de hele dag feest.
Omdat je niet van te voren kon overzien wie wel of niet in den lande was , werd de hele klas uitgenodigd en als het spul er was zongen we voor de taart en daarna vertrokken we met een kar vol lekkers en drinken naar het park in onze achtertuin.
Badpakken en handdoeken mee en de hele dag had je er geen kind aan...bij thuiskomst de boel voederen en daarna werden ze opgehaald door de ouders...
Sinds ik haar heb weet ik ook dat het op 2 augustus altijd stralend mooi weer is..en daar hebben we dan ons voordeel mee opgedaan...
Image hosted by Photobucket.com
Nu is dat allemaal anders , de vrienden hebben van alles te doen en de verjaardag is niet meer een hoogtepunt voor anderen ...en dat valt tegen.
Ach uiteindelijk viel het wel mee...gisterenavond gaan stappen met 3 vrienden , de hele bups heeft hier geslapen en nu zitten ze weer met zijn 4 voor de buis te hangen...
De taart is ouderwets bezongen en volgend jaar.......
Image hosted by Photobucket.com

Dat zien we dan wel weer!

4 comments:

Bieke said...

huh? op 2 augustus altijd stralend mooi weer?

zou dit ook perceptie zijn? ;-)))))

16 al... wat worden ze snel groot, vind je niet?

nogmaals gefeliciteerd An!

Anonymous said...

Happy birtzzdaaaiii toe joeee

En da's ook een cadeau, altijd mooi weer op je verjaardag!

16 jaar moeder..net als ik..wát vliegt de tijd, wat worden ze groot en kunnen ze a.j.b. heel af en toe weer dat kleine babietjes zijn?

(ik hoor Z. zuchten...)

Anonymous said...

Och, sweet 16....
Als ik terugdenk aan mn 16e levensjaar dan kan de verjaardag misschien wel tegenvallen, maar oh...er komt nog een heel jaar!
Dat komt vást goed!
Gefeliciteerd hoor!

Anila said...

Echt wel Bieke en ik heb fotos ten bewijze ...de dag ervoor en erna kan het hoozen ...op haar dag nooit .....zelfs niet op haar geboortedag toen was het bloedheet..28gr!