Thursday, August 18, 2005

BALEN

Ik heb er daverend de pest in ...mijn digitale camera is zoek......

Het was de laatste dagen voor het vertrek van de oogappel een komen en gaan van allerlei vrienden enzo , dus ik weet niet wat ik ervan denken moet...

Woensdagavond heb ik er nog fotos meegemaakt van de vriendin in vol Carnavalsornaat...donderdag was mijn vriendin hier met haar kids , dus ook die op de plaat vastgelegd en ergens op donderdag me gerealiseerd dat het op een ongewone plek lag...
Image hosted by Photobucket.com
Zondagavond wilde ik de laatste fotos downloaden en toen kon ik het nergens vinden....
Behalve de pest erin hebben ,bevalt het gevoel me niet dat iemand het meegenomen kan hebben...oooooo wat haat ik dat onvrije idee......maar aangezien hier de laatste tijd al 4 maal een mobiele telefoon voetjes heeft gekregen op verschillende tijdstippen en lang niet altijd de onze.....maakt het me wel een stuk wantrouwiger en vooral minder gastvrij ..en dat vind ik nog het ergste....

Ik had nog even de zoete hoop dat de oogappel het meegenomen had en vergeten was met het te vertellen ,maar ik vrees onderhand het ergste......ze heeft het niet meegenomen namelijk..
Image hosted by Photobucket.com
Heeft iemand hem langs zien komen? Het was een Kodak in een zwart met rood hoesje , 4 stel oplaadbare batterijen en 2 losse fotocards......??Voorlopig blijft mijn log dus verschoond van maffe plaatjes zoals deze....
Image hosted by Photobucket.com

Damn het was me zeer dierbaar en gekocht van mijn bonus!

10 comments:

Anonymous said...

Ow An, wat naar.
Niet alleen dat zo'n dure camera weg is, maar ook het wantrouwen wat je nu voelt. Hopelijk vind je hem nog ergens op een hele gekke plek.
Vriezer al gecheckt ?

Bieke said...

hé bah...

denk misschien nog eens goed na...
probeer je voor de geest te halen wat je gedaan hebt na het nemen van de laatste foto...

als je zo'n filmisch geheugen hebt, kan dat soms helpen ;-)

Anonymous said...

Getverderrie wat een rotgevoel moet dat zijn...wie doet er nou zoiets?
Je gaat twijfelen aan iedereen.

Mocht je toe zijn aan een nieuwe camera...ik kan je een type aanraden... ;-)

Anila said...

Iedere keer als ik op een ander plekje in huis kom waar ik nog niet geweest ben , doet mijn hart en hoopdevol sprongetje...tot nu toe zonder resultaat...(-:

Anonymous said...

Rot Anila

Anonymous said...

Nog niets gevonden zeker?

Anonymous said...

hé vervelend voor je!

nog niet teruggevonden ondertussen? Ik hoop echt voor je dat je hem ergens verloren hebt neergelegd en dat niemand die zomaar heeft meegenomen. Laatste zou ik zelf ook een heel akelig gevoel vinden.

Anila said...

Vandaag komt mijn kuisvrouw, das de laatste die ik nog kan vragen of ze het de vorige week gezien heeft...en anders ....was het toen al de breveertien op.....grrrrrrrr

Anonymous said...

Wij zouden hier zeggen: Je kan 't vegen!!!! Zie je toch nooit meer terug. Hellaas moet je een beetje selectiever zijn met vrienden!!

Anila said...

Ikke , nou eerder het kind , dat is nog zo goed van vertrouwen he.....
EN inderdaad , niks , nakkes ,nada...
GONEEEEE and not with the wind!