Saturday, September 03, 2005

SARAH zien

Deze week was het zover....ik heb Sarah gezien!

Mijn verjaardagen zijn meestal een mengeling van oude en nieuwe vrienden met daarbij wat familie ,maar eigenlijk weet ik nooit hoeveel mensen er komen want ik nodig niet echt iemand uit en wie het weet is gewoon welkom.
Ik heb dat in de maanden hier aan voorafgaand weer eens laten vallen want dit jaar was dan wel een bijzonder jaar ,maar ik was niet van plan de traditionele PARTY te geven .
Voor mij dit jaar net als altijd in mijn huis , alles en iedereen was welkom.
Image hosted by Photobucket.com
De planning was wat moeizamer dan anders omdat ik net ervoor 2 dagen moest werken ,maar mijn nichtje zou de catering doen en geloof me , ze heeft keihard gewerkt met de hulp van mijn dochter en een stel van haar vrienden , het beeld van de grote lummels aan het deegballetjes draaiend diep in de nacht voor de koekjes is onbetaalbaar , wat heb ik mijn digidingtje gemist!
Er is gebakken , gebraden , gebrouwen en gestoofd en het resultaat was fantastisch.
Image hosted by Photobucket.com
En toen mochten de gasten komen ..tuuuuuuuuurlijk liepen we achter op schema dus mijn eerste vriendin heeft nog dapper meegeholpen met de laatste voorbereidingen rond de huiskamer .
Ik heb eigenlijk geloof ik zelden zo een mooi feest zelf gehad.
Ben zo enorm verwend met toepasselijke en hartverwarmende geschenken , o wat weten mijn vrienden me goed in te schatten...
Als klap op de vuurpijl kreeg ik een grote fertiliteits boedha....ja die ik in mijn eerder log beschreef...u snapt , ik hield het niet droog.
Dit is een heel heel speciaal cadeau en ik was sprakeloos.
Image hosted by Photobucket.com
Ik heb Sarah gezien en echt geloof me , ik voel me de gelukkigste mens op aarde ...
Het was schitterend me omringd te weten door de mensen die mijn wereld zo vol warmte maken, ze waren er niet allemaal ,sommigen moesten verstek laten gaan door overmacht.
Dochter, nichtie , broer ze waren er ,mijn nestgeur was om me heen!
Image hosted by Photobucket.com
Maar de mensen die niet in Internet vriendschappen geloven.....jullie hebben ongelijk ...
IK heb er een stel schitterende vrienden door!
Image hosted by Photobucket.com
Thanks all!

6 comments:

Anonymous said...

An, wat hebben we genoten, gesmikkeld en gelachen !:-)

Bieke said...

Ooow Anila.... je geluk straalt van dit stukje helemaal af!!!

wat fijn dat je zo'n schitterende verjaardag hebt gehad!

Anonymous said...

Prachtig om te lezen dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad.

Anonymous said...

Heb op afstand genoten van het feest en alles eromheen. Helaas heb ik op de kiekjes het nichie gemist. Was zij misschien ook fotografe?

Anila said...

Yep . behalve de catering , de organisatie en het entertainment deed ze ook de fotografie...multi inzetbaar dat nichie!!

Anonymous said...

Het was leuk, lekker en gezellig.. ;-)