Monday, September 12, 2005

Digidingetje

Ik mis mijn digidingetje ,met een hartstocht die me verbaasd en meer dan ik voor mogelijk gehouden had...
Image hosted by Photobucket.com
Zo fanantiek fotografeerde ik allang niet meer en er waren weken dat ik nauwelijks een plaatje schoot maar juist nu , kriebelt het me constant in de vingers.
Het vervelende is dat is dat ik op dit moment echt de poen niet missen kan voor een andere en dat ik er een te leen heb gevraagd ,maar dat het nog niet gelukt is het ding hierheen te krijgen en ik het heel moeilijk vind om dat nogeens te vragen...soit dan maar zonder.
Image hosted by Photobucket.com
Heb beinvloed ook het schrijven van mijn weblog omdat ik daar heel veel fotos speciaal voor maakte , van dingen in huis , ter illustratie van mijn schijfsels en omdat het beter uitkwam om mijn geneuzel persoonlijker te kleuren.
Hoe vaak ik nu al opgestaan ben om dat ding te pakken in de laatste maand om steeds maar weer teleurgesteld neer te zinken...oneeee het digidintje heeft voeten gekregen.

De wrevel die me dan weer bekruipt is niet te beschrijven , vooral omdat de vrienden van de onverlaat hun schouders ophalen , tjsa vervelend he en voor hun is de kous af , VOOR MIJ NIET ,wil ik ze iedere keer toebrullen.....maar goed dan miep ik en miepen is not done ;-(!
Image hosted by Photobucket.com

Ik geloof dan maar dat ik een lot moet kopen , een andere manier om zo een fraai stuk binnen afzienbare tijd te verkrijgen zie ik niet , deze had ik ook al aangeschaft van een meevallertje voor bewezen diensten en de tijden zijn niet meer van dien aard dat mijn werkgever zo een geste nog maken zal.
Duur zijn ze op dit moment helemaal niet , voor 200 euri heb je al een toestel met meer mogelijkheden en franjes dan ik bezat...maar ja , dan moet je dat bedrag wel hebben!

Ik mis mijn digidingetje en als ik in voodoo geloofde , dan weet ik wel zeker wat ik de dief heden ten dage toe gezonden zou hebben...en believe me , dat was echt niet lots of love geweest.....gna gna verre van dat!
Image hosted by Photobucket.com
OBEAH!!!!!!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Ja dat zijn kutdingen

Anonymous said...

Treurig !
Ik heb ook even niets liggen.
Terug jatten is zeker geen optie,he?

Anila said...

Als dat gbekund had.....zover kom je bijna!!grrrrrrrr