Monday, September 01, 2008

Week 2

Rare dag vandaag....ik voel totaal niets..
Photobucket
Ja dat het koeler is en ik weet dat ik straks aan belastingexamen deel 2 ga beginnen.
Het is ook het begin van de ramadan en ik ben blij voor diegenen die eraan meedoen dat het niet zo vroeg licht is.

Normaliter heb ik zo een spannend, vol verwachting klopt mijn hart gevoel en dat is natuurlijk toch wel gek op mijn leeftijd, ik vind dat helemaal niet erg.
Dit jaar, door het examen is het er niet en had ik steeds een oja gevoel als ik de datum hoorde .

Oke dan , ik ben de eerste die het zegt....
Happy Birthday to me!!


Hahaha, dat dacht ik maar, mijn mailbox zit vol e-cards ;-)

7 comments:

Anonymous said...

Nou ik hoop dat je examen goed zal gaan. Gefeliciteerd An!

Anonymous said...

Ook namens onze kluit, van harte gefeliciteerd! En alleen gelukkige jaren in het verschiet toegewenst!

Faap

Linda said...

ja, ook hier nog eens een fijne verjaardag toegewenst mét een goed examen!

Anonymous said...

DENKEN DAT JE GEEN FELICITATIES ZOU ONTVANGEN? KAN TOCH NIET?
EEN FIJNE DAG!!

Jacqueline said...

Happy Birthday!
En succes met je examens.

Anila said...

@ Lieve allemaal...
Mijn examen zit wel goed denk ik , en het is enig om al de mail te krijgen ...ik heb toch wel het jarig gevoel gemist, volgend jaar doe ik het besiist weer anders ;-))

Anonymous said...

Wat heb je gehad An?
Ik had je elders gefeliciteerd;-))