Friday, September 12, 2008

Geslaagd

Hoera, hoera!
Photobucket
Het is een prettig gevoel om na 7 maanden dit resultaat te bereiken.
Ik had, toen ik eraan begon geen idee hoe intensief het zou zijn, vooral omdat het tempo heel hoog was, maar misschien ook omdat ik in geen jaren een studie gevolgd had.
Het was ook wennen om dagelijks in de banken te zitten, mij te concentreren op de lessen, de groep, dagelijks in actie te komen.
Gelukkig had ik ervoor 4 maanden drie dagen per week gewerkt, dus de overgang viel wel mee.
Het dagelijks de trap op en af gaan, het stagelopen, het werken tijdens de stages, allemaal ervaringen waar ik heel veel aan gehad heb.

De examentijd was ook pittig, misschien wel omdat we drie weken lang bezig zijn geweest, deze laatste week de spannendste met het oog op het mondeling examen.
Het voordeel van deze laatste week was aan de andere kant was dat ik maar een dag examen had, geen enkele her dus ...vrij op die dagen die daarvoor geplanned waren.
Photobucket
En nu?
Maandag begin ik dan officieel op het Marktplein in Zuidoost.
Ik heb er heel veel zin in, want het is een heel leuk team, de stage was heel boeiend, ik voel me er thuis.
Voor mij voorlopig geen verslagen, examens en gedoe meer, ik ga aan het werk!

6 comments:

Anonymous said...

Goed gedaan An! kus!

Anonymous said...

Hoera!! En hopelijk ga je er financieel ook op vooruit????
Dat zou dan het antwoord zijn op de vraag: was it worth it? in de meest letterlijke zin!

Anila said...

@Bedankt meiden!
Nee zus, ik ga er nog geen cent op voorruit, maar dat geeft nog niet...

Jacqueline said...

Wow, gefeliciteerd en welverdiend zullen we maar zeggen. Al je energie en tijd zeker niet voor niets geweest. Geniet van je nieuwe job.

Anonymous said...

De titel meen je toch niet serieus hè? :-D

Anonymous said...

Gefeliciteerd An!