Saturday, September 27, 2008

Voor sisa

Ik ben er echt wel, maar ik kom niet aan schrijven toe!
Photobucket
Werken in plaats van school&werk is een hele nieuwe ervaring.
Er zijn dagen dat het een hele dag vol nieuwe gebeurtenissen is en er zijn dagen dat de clienten ondanks hun afspraken verstek laten gaan, dat is dan minder.
Maar het werk zelf vind ik leuk en vooral werken op de buitenlocaties waar je niet van tevoren weet wat er gebeuren moet is erg afwisselend.

Ik heb ook nog geen goede stoel, dus ben ik vermoeider omdat ik last krijg van het zitten op een voor mij slechte stoel, er wordt aan gewerkt, maar keulen en aken...
Het zal voor mij een zegen zijn als het geregeld is.

Vanmorgen ben ik al vroeg naar de markt gegaan,kletspraatjes gehouden met deze en gene die ik tegenkwam ;-) en daarna ben ik ook nog aan de plas geweest, ook weer kleppend met deze en gene, dat allemaal overgoten door een fraaie najaarszon.
Helaas had ik mijn kiekbox niet bij me, maar morgen ben ik vast van plan zelf weer een paar plaatjes te schieten.

Ik ben er dus wel, er gebeurt genoeg, maar schrijven doe ik mondjesmaat...
Das wennen he!

1 comment:

Bieke said...

je klinkt in ieder geval erg tevreden, da's tof :-)