Sunday, September 07, 2008

...even rust

Heb ik na al de examens.
Photobucket
Ik heb nu 6 vakken achter de rug, drie vakken heb ik zeker gehaald en van de andere drie hoor ik het morgen.
Dat wil zeggen, geen bericht goed bericht, want als ik morgen niets hoor heb ik alleen op donderdag mijn mondeling examen nog.

Donderdag is het met camera, drie examniatoren, een acteur als klant en ik moet dan mijn trucjes doen.
Niet dat ik ertegenop zie, per slot van rekening heb ik daar de opleiding voor gedaan, als ik het nu niet kan, dan is alles voor de kat zijn k... geweest en dat geloof ik echt niet.

Mocht ik een herexamen hebben, dan zal dat ook donderdag zijn na het mondeling, fijn idee dat het dan gelijk allemaal achter de rug is.

Wat er daarna gebeurt?
Dan ga ik 4 dagen per week werken op een Marktplein bij de Formulierenbrigade en nog steeds 1 dag per week naar de andere baas.
Back to life as usual.

( Het beeld is van Chantalle Smeets, leuk he )

3 comments:

Anonymous said...

Mooi vol en rond An, dat beeld;-)
Succes met je examen!

Anonymous said...

Ook van mijn kant, succes toegewenst!

Faap

Anonymous said...

We duimen!