Wednesday, September 24, 2008

Hemels

Ik ben al weer een poos stil op het blog, maar ik ben druk bezig met van alles.
Photobucket
Dit weekeinde ben ik onderhanden genomen door mijn lieve nicht.
Heb er verukkelijk gegeten, heel mooie gesprekkken gehad, een super bed (helaas feestende buren) en heerlijk geslapen.
Daarna een lekker ontbijt en toen.....
Photobucket
Een hemelse wellness behandeling.
Het begon met mijn voeten, daarna een hot lavastone behandeling van de onderbenen,
Photobucket
oo das echt een aanrader, gevolgd door mijn armen en toen....als klap op de vuurpijl een schitterende Japanse gezichtsmassage.
Photobucket
Ik weet niet van jullie, maar ik val altijd zo lekker in slaap als er aan me getutteld wordt, zelfs bij de kapper!
Maar dit, was echt super, ik kan het iedereen heel warm aanbevelen.
Photobucket
Lieve F, het was weer een fantastische ervaring en ik voel me nog steeds super "ingepakt" ;-)

3 comments:

Anonymous said...

Fijn dat je er zo van genoten hebt.

F.

Anonymous said...

Ja, ik val ook altijd in slaap tijdens een massage...

Anonymous said...

Klinkt wel goed, maar......
ik had me zo verheugd op foto's (?) Ben niet ......
enfin, ik geloof echt dat je genoten hebt. Massage, ze mogen ook bij mij hoor. Dan ben ik niet preuts toch.... met bh+slip

Love U, nicht hartje