Wednesday, September 03, 2008

Niets

Vandaag moet ik niets, helemaal niets.
Photobucket
Ik heb een vrije dag, eigenlijk heb ik vakantie van de toko, dat kan ik nu goed gebruiken om wat te leren.
Het vak van vrijdag moet ik goed doornemen om het op te frissen, daar heb ik vandaag twee uurtjes voor geplanned.
Natuurlijk kan het ook morgenmiddag, maar als ik het nu doe, heb ik morgenmiddag heerlijk weer vrij.

Verder staat ook mijn pc op de to-do-list, fotos branden en van mijn pc wissen, allerlei onderhoud aan het ding doen zodat het weer sneller reageert en het virusscannen niet zo eindeloos duurt.

En ik wil ook nog een paar uur lezen, gewoon een boekie voor de lol, niet omdat het moet, plus de vage drang om weer eens achter de naaimachine te kruipen.
En en en ...

Tsssssssss nog effe zeg en ik moet van alles.
Nee hoor , ik moet lekker NIETS!

3 comments:

Anonymous said...

Wat wil je gaan naaien An?

Anila said...

@Molly..ik wil een paar blouses maken, wie weet kom ik dit weekeinde er aan toe, stof heb ik in elk geval wel.

Anonymous said...

Naai ze, laat je ze wel even zien?;-)