Wednesday, June 08, 2005

Oogappeltje

Rudya , Ruud dat is ze mijn wan ai karu...

Ik heb met heel veel overtuiging ooit gekozen voor dit geschenk en het is er bij een gebleven wat ze nog dagelijks betreurd....als het aan haar lag had ze een vol nest met broers en zussen gehad.
Image hosted by Photobucket.com
Wat grappig is dat hoe ouder ze wordt , hoe meer ze op me lijken gaat , volgens vaders zeg ik dat omdat ik de familietrekken van zijn kant niet herken,maar dat is logisch, ze lijkt niet erg op zijn zussen....en ik heb zijn ouders niet gekend ,maar ik geloof het best ...van zijn oudste zus hoor ik ook dat ze op haar grootmoeder lijkt!
Image hosted by Photobucket.com

Wat we ook delen is de liefde voor babussen en grut , ze kan zich er helemaal in stortten en dat herken ik van mezelf vanaf ik het me herinneren kan....
Image hosted by Photobucket.com
Maar deze zit haar toch niet helemaal lekker , in de krant terecht komen met een kindje naast je alsof je een alleenstaande ouder bent!
Ze is gek op Claudia ,maar dat gaat haar net te ver!

Mijn dochter ...ze is mijn wanhoop en mijn trots want leven met een puber is en blijft ...zeer ongewis.

2 comments:

Anila said...

Anila,

Dat gaat helemaal goed komen met jouw weblog. Ik heb zeer geinteresseerd zitten te lezen en dat is een vereiste natuurlijk.
Ik ga zeker vaak kijken of er al wat nieuws te lezen en te zien is.

Succes!!

PS Wat je schrijft over Rudya. Ik weet nog dat Anthe helemaal dol op haar was. En op jou. Dus die kindjes die voelen dat aan die warmte die van jullie uitgaat.

Carina

Anonymous said...

Jeetje,

Rudya lijkt veel op onze Moety. Dezelfde sproetjes, dezelfde krullen....