Friday, June 01, 2007

Dag 3

Vanmorgen was ik al om 6u wakker en kon echt niet meer slapen.
Ben dus achter de pc gedoken en heb naar een aflevering van Alias gekeken , daarna wat zitten surfen.
Tegen een uur of negen zat ik onder de douche en hoorde ik de leendochter uit haar kamer komen , lekker uitgeslapen .
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Samen hebben we op het balcon gehangen omdat het zulk stralend weer was , even ook de bezem erdoor heen gehaald , een heleboel bloempotten als asbak neergelegd zodat niet overal peuken komen te liggen , mooi opgeruimd staat netjes.
De klusjesman kwam de wastafelkraan verwisselen en Annelies is gaan wandelen , een flink stuk rond de plas.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
We zijn ook nog even in de keuken bezig geweest en ik heb haar Su siroop leren "koken " die we morgen ochtend afmaken als het helemaal afgekoeld is.
Rond half drie was de cameraploeg aanwezig en toen waren we weer geroutineerde flimsterren die bespraken waar ze heen ging om Mo op te halen en welke boodschappen ze moest doen.
Ze heeft bij de toko en op de markt verschillende groenten , pepers en droge vis gehaald want morgen gaan we weer samen koken.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Met Mo en Jamie is ze ook naar het basketbalveld op Kraaienest geweest en daarna zijn de dames gaan eten bij de Surinamer....ze vond het heerlijk en heeft van alles en nog wat geproefd.
Ze is een goede eter die voor alles in is.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ben benieuwd hoe het Ruud vergaat die nauwelijks vlees lust en een heel andere menu gewend is!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Annelies is nu naar bed ,morgen hebben we weer een heleboel geplanned en moet ik er zelf ook aan geloven ...ze heeft nu ook nog de mooie taak haar videodagboek in te spreken.
CU!

5 comments:

Anonymous said...

Ha, daar is weer een verslag!
Leuke meid.
Ik ben toch zo benieuwd hoe het met Ruud is!
Weet je waar dat meisje precies vandaan komt?

Anonymous said...

leukAnila!
Zo te lezen vermaken jullie je goed.
Hoe vindt ze het nou zo bij jou?
Ja, ja je dochter?
Ben je zelf niet vréselijk nieuwsgierig??????????????

Anila said...

Bruggem , daar woont ze.
En of ik nieuwsgierig ben naar Ruud haar avonturen , tuurlijk wel!!

Anonymous said...

Ik kan niet wachten tot Ruud terug is, ben zo benieuwd hoe het eierenrapen bevallen is haha.

Anonymous said...

en paardrijden natuurlijk Feline:-))